Успіх

Програма самонавчання

“Душа людини починає черговий етап свого розвитку з вселення в фізичну форму. Через певний час вона повинна навчитися керувати цією формою кожним її членом по своєму бажанню і виробити здатність переміщатися в потрібну точку простору. Адже перебуваючи в тонкому плані (після смерті у минулому втіленні), вона переміщалася по-іншому – літала. А повернувшись у фізичний світ, повинна навчитися ходити, працювати руками, тобто зобов’язана освоїти певний набір дій.

З цією метою, крім основної програми життя, людині дається програма самонавчання, а також програма творчості.

Принцип роботи програми самонавчання будується на наслідуванні. В ній є механізм автоматичного запису того, на чому душа фіксує свою увагу: рухів, мови, творчих процесів і т. д. Так, поки дитина не володіє розмовною мовою, він з успіхом може вивчити будь-яку мову: англійська, французька, китайська та інші. Якщо немовля взяти від матері француженки і віддати його жити з китаянкою, він заговорить вільно на китайському. А якщо це зробити через сорок років, то вивчити цю мову йому буде вже дуже важко, тому що його програма до цього часу починає вже працювати по-іншому і має інші цілі.

Немовля здатний заговорити на будь-якій мові світу. І причина цього не в його унікальній здатності до мов, а в наявності програми самонавчання.

Дана програма возз’єднує фізичний мозок, певні його відділи, імпульсне кільце, матрицю понять і матрицю слова. Слово повинно бути пов’язаним з тим образом, який виражає, через матрицю понять. На перших стадіях життя воно може не воз’єднуватися зі змістом, що несе, тобто іноді запис його відбувається автоматично у дитини, коли він дивиться багаторазово на щось і одночасно чує це слово. Наприклад, діти часто повторюють слова з реклами телевізора, не розуміючи їх значення, тому що відбулося возз’єднання зорової асоціації і слуховий. Відбувається автоматична самостійний запис програмою самонавчання. А раз воно записалося, дитина може використовувати у своєму лексиконі кілька разів довільно. Але так як далі не відбувається возз’єднання його зі смисловим змістом, то воно зникає. В матрицю Слова проходять тільки осмислені слова.

Людині дається тимчасова пам’ять, так як він якийсь час на початковій стадії життя не здатний зрозуміти деяких речей. Почуті дитиною перші звуки, слова записуються в цю тимчасову пам’ять як на магнітофонну стрічку. (Насправді це особлива конструкція тонкого плану. ) І дитина може іноді несвідомо ними користуватися. Але коли у нього починає працювати усвідомлення, то все відбувається по-іншому. У роботу включається матриця понять і матриця слів. Тільки ті слова, які воссоединяются з усвідомленням дитини, переходять з тимчасової пам’яті в постійну в матриці Понять, а слова–в матрицю Слова. Далі всі слова записуються в матрицю Слова тільки через матрицю Понять, тобто після їх осмислення.

У деяких молодих душ поняття напрацьовуються з працею, тому вони до двох-трьох років не можуть розмовляти. Але у них йде посилена напрацювання образних понять. У деяких дітей затримка у вимові слів буває пов’язана зі спеціальною програмою, за якою вони спочатку повинні навчитися розпізнавати образи людського плану, а потім відбувається возз’єднання цих образів з їх смисловим і звуковим вираженням.

До п’яти років дитина розвивається через наслідування, потім у нього включається усвідомлення. Тобто у душ, пройшли вже кілька Рівнів і мають певний досвід пізнання навколишнього світу, включається в роботу матриця понять. До старих понять долучаються нові, напрацьовані в даній життя до п’яти років. Це стосується представників п’ятої раси. У нової, шостої раси все це буде відбуватися набагато раніше, так як починається боротьба за прискорення розвитку людини. Душам, які втілюються у форму людину вперше, дають програму, жорстко диктує основні манери людської поведінки, і за першу життя по цій програмі душа напрацьовує початкові якості людської поведінки. Але ці якості будуть вже її власними. Одночасно цією ж душі дається і програма самонавчання, яку вона може використати для напрацювання додаткових якостей людської форми існування при наслідуванні.

Є здібні молоді душі, які відразу починають додатково освоювати якісь якості. Але деякі душі навпаки починають швидко освоювати погані манери: засвоюють погану лексику, матірну лайку, починають, наслідуючи іншим, курити, плюватися, смітити де попало і т. д. Все це йде через програму самонавчання в результаті того, що душі вибирають для своєї орієнтації різні приклади для наслідування.

Програма самонавчання в різному віці працює по-різному.

Коли дитина виростає, то програма самонавчання змінює тактику навчання: вона вже не залишає в пам’яті індивіда жодного слова, якщо воно не буде осмислено. Слово обов’язково має бути усвідомленим і пов’язано з тим образом, який виражає. Без усвідомлення воно не входить у матрицю слів, а залишається в тимчасовій пам’яті дитини в програмі самонавчання і поступово випаровується.

Наприклад, молодий спеціаліст отримує завдання – розробити якусь нову конструкцію. Він робить перші схематичні малюнки, аналізує їх, але, коли лягає спати, в його голові починається інтенсивна робота думки. Починають прокручуватись різні варіанти нових і нових рішень.

Це програма самонавчання буде підштовхувати його до пошуку правильного рішення і подумки прокручувати десятки варіантів. Це буде тривати до тих пір, поки він не прийме правильне рішення. Як тільки воно буде знайдено, всі варіанти непотрібних рішень будуть стерті. Стрічка самозапису очиститься, готуючись до наступних рішень. Так йде навчання молодого фахівця на тонкому плані.

Якщо в голові людини без кінця крутиться якась задача або проблема, що вимагає рішення, значить, у цій галузі у нього відсутні потрібні поняття, знання і відбувається їх напрацювання через роздуми індивіда.

Якість будується у клітинці матриці тільки через множинні повтори рішень аналогічних завдань або ситуацій. Все непотрібне відкидається, так як енергія думки, що породжує не той варіант рішення, що вимагається, буде більш низького рівня, ніж необхідно для побудови в якості матриці понять.

При правильному вирішенні людина через розумову діяльність виробляє енергії необхідного для матриці типу і характеристик, завдяки чому вони проходять в клітинку матриці понять, ладу потрібну якість.

Відповідь поставленого завдання або вирішення проблеми записаний як кінцевий підсумок у цій програмі навчання. Тому повинна відбутися стикування потрібної відповіді, знайденого інтелектом людини серед безлічі варіантів рішень, з тим, що записано в програмі самонавчання. Стиковка дає імпульс усвідомлення прийняття правильного рішення і зупиняє у програмі самонавчання подальший пошук інших рішень. У людини при цьому як би з’являється знання, що нарешті він прийшов до правильного рішення.

Так працює програма самонавчання на більш пізньому етапі розвитку. Людина вчиться бути фахівцем і сам шукає потрібне рішення. Через пошук він будує якість фахівця або якесь інше якість.

Але програма самонавчання працює в різних режимах. На початкових етапах розвитку вона працює на основі механізму наслідування, що зводиться фактично до автоматичного запису тих дій, які душа бачить у зовнішньому світі в поведінці собі подібних істот. Програма налаштована тільки на наслідування подібної собі формі, тобто саме програма повинна виділити у навколишньому світі подібну форму, зосередити на ній увагу індивіда, і далі включається механізм наслідування.

У початкових душ може відбуватися іноді збій у сприйнятті, і вони можуть наслідувати тваринам. Але це бувають поодинокі випадки. У середніх і досить розвинених душ такого збою не буває.

Наступний етап роботи програми самонавчання починається після того, як індивід з допомогою вчителя придбає основи якихось складних знань, які він не може освоїти через наслідування, а потім використовує їх для наслідування на більш високому Рівні розвитку. Наприклад, він бажає писати романи, але якщо не навчиться письма та елементарним правилам правопису і побудови речень в школі, то не зможе сам навчитися писати книги.

Вчитель робить закладку таких знань на закономірною основі, і коли ці знання міцно закріпляться в основі осередків його матриці понять, індивід зможе продовжити самонавчання через наслідування. Наслідуючи комусь, він почне писати детективи або романи, сценарії фільмів або статті для журналів. Так він може розвиватися якийсь період у творчості.

Або інший приклад. Вчитель навчає дитину грі на піаніно. Включається творча програма, а програма самонавчання перестає працювати. Музичний слух не дається людині відразу в готовому вигляді, а розвивається поступово через певну роботу душі від життя до життя. Напрацювання якості музиканта, музичного слуху відбувається через кропітка праця, але ця напрацювання якості відбувається поки не через пошук, а через навчання вчителем, що включає в себе численні повтори і роз’яснення.

Вчитель ділиться своїми знаннями з учнем і допомагає йому правильно напрацьовувати бажану якість (в даному випадку – музиканта) у відповідності з законами, які існують в музичній школі.

Початок якості обов’язково повинно будуватися на закономірною основі, щоб його можна було використовувати грамотно для подальшого розвитку. Без закономірною основи воно випарується вже до кінця життя даного індивіда, як неправильно побудоване, а значить, як шлюб.

Творча програма працює так: спочатку людина повинна освоїти ази того творчості, в якому він бажає досягти успіху. Це робиться через учителя, через певну школу навчання.

Коли елементарні основи якості закладені в матрицю людини, то далі періодично може включатися програма самонавчання, що працює на наслідуванні. Аналогічно ведеться закладка будь-яких нових складних знань.

Припустимо, людині подобається якась пісня, він її наспівує, потім забуває про неї. Але через якийсь час у його пам’яті знову спливає ця мелодія і починає прокручуватися. Якийсь один її фрагмент, куплет або кілька тактів, повторюються і повторюються в голові. Це так звана нав’язлива мелодія.

Але в ній теж працює програма самонавчання, включається її запам’ятовуючий пристрій. Якщо мелодія прокручується багаторазово, отже, людина допустив якусь помилку у її відтворенні, повторює не ті ноти, а правильний запис вимагає знайти потрібну ноту в даному музичному фрагменті.

Мелодія почала будуватися в матриці якості, достроилась до якогось конкретного моменту, і далі було допущено порушення, тому побудова припинилося, вимагаючи правильної деталі. І поки індивід не повторить в точності мелодію (і при цьому не один раз), і вона не запишеться в клітинку якості, вона (мелодія) буде програватися у нього в голові і програватися. Таким чином відбувається формування музичного слуху. Це – якість точного відтворення звуків. Воно будується в матриці якостей через багаторазові повторення.

Учень, осягаючи майстерність вчителя, починає будувати свій майбутній талант з нуля. А закони побудови осередку вимагають заповнення її тільки високоякісної енергією, так як робляться вічні побудови, в яких шлюб є просто неприпустимим. Тому в тонких конструкціях людини знаходиться багато механізмів – визначників якості та тих, які сортують енергії: одні відкидають непотрібні, інші, що задовольняють нормам, пропускають у комірки матриць.

По причині такого ретельного відбору і точних побудов людині іноді доводиться цілий рік робити одне і те ж, наприклад, розучувати гами або стрибати з жердиною через високо підняту планку, перш ніж він зробить енергію високої якості, яка буде пропущена в клітинку матриці, і на її основі почне будуватися перший Рівень якості майбутнього музиканта, спортсмена або людини, яка вміє досягати поставленої мети.

Постійні повторення по крупицях будують у клітинці матриці потрібну якість. І для цього існують певні правила і норми побудови, за яким всі енергії з невідповідними характеристиками не будуть брати участь у його формуванні.

Абсолютно всі якості будуються багаторазовим повторенням дій. Це пов’язано як раз з ретельної відбраковуванням енергій. В житті людині дозволяють дещо як пілікати на скрипці, фальшивити, малювати щось примітивне, так як в цьому є все-таки певні елементи навчання, але для побудови якості з усього цього виберуть тільки ті крихти вміння, які будуть відповідати нормам побудови даної якості на відповідному Рівні його побудови. Вимоги до побудови якості з підвищенням Рівня теж підвищуються. Тому чоловік повинен вміти робити все більше, і більше, і краще.

Але після того, як завдяки вчителю учень спіткає певний обсяг знань і опанує дією технікою даної якості, майстерності, йому надається свобода у творенні і виборі. Людина може сам складати музичні твори, розробляти якісь теорії, винаходити нову техніку. Так від програми самонавчання він у підсумку переходить до власного творіння.

Але людина повинна зрозуміти головне, що без власної копіткої праці він не зможе стати ні великим зодчим, ні геніальним музикантом. Від життя до життя він буде відточувати свою майстерність, перш ніж одного разу Вищі довірять йому створити Петродворец, Місячну сонату, розробити конструкцію потужного океанського корабля або зробити велике відкриття в галузі фізики або хімії. Подібні місії даються вже як нагороди, як заохочення за успішне вдосконалення душі в багатьох попередніх життях.